چینی‌ها حالا قادر به تامین نمایشگرهای بدون حاشیه برای موبایل های اقتصادی هستند
نوشته شده توسط : arsalan

ین بدان معناست که این کمپانی ها مشغول تولید پنل های نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9 هستند که از مدل های ارزان قیمت با رزولوشن 400x840 گرفته تا مدل های گران قیمت تر برای موبایل های پرچمدار را شامل می شوند. اینطور که از شواهد امر بر می آید، تمام این کمپانی های چینی استفاده از نسبت ابعاد 16:9 نمایشگر را کنار گذاشته اند و به سمت پنل های تقریباً بدون حاشیه که قامت بیشتر و عرض کمتری دارند می روند.

از سوی دیگر، تولیدکنندگان غیرچینی این پنل ها مشغول کار روی نمایشگرهای انعطاف پذیر AMOLED و تعبیه اسکنر اثر انگشت در داخل نمایشگر هستند. همانطور که اخیراً در گزارش های خواندیم، اپل، سامسونگ و کوالکام هرکدام مشغول کار روی نمونه ای گران قیمت اما بسیار دقیق از اسکنرهای فراصوت داخل نمایشگر هستند اما اکثر تولیدکنندگان چینی استفاده از نمونه های ارزان تر و کم دقت تر را ترجیح می دهند.

تا به اینجای کار به نظر می رسد امسال سالی خواهد بود که نمایشگرهای تقریباً بدون حاشیه راه خود را به بازار دیوایس های اقتصادی باز می کنند. به عنوان مثال Moto E5 Plus موتورولا به یک پنل نمایشگر 6 اینچی از نوع LCD مجهز شده که از نسبت ابعاد 18:9 نمایشگر بهره می برد و حاشیه بسیار اندکی دارد. این دستگاه قرار است طی ماه جاری میلادی با قیمت کمتر از 200 دلار عرضه شود.

منبع: DIGIATO




:: موضوعات مرتبط: خبرهای تکنولوژی , ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: